۲شهریور

ومن امشب شروع کردم ۲ شهریور

۲شهریور

ومن امشب شروع کردم ۲ شهریور

همون تیتر قبلی

امروز وقتی رفتم سر کار .در که باز شد یه چیزه  باحالی  نمیدونم چی؟شایدیه نوع انرژی توی محیط بود, چشایه بچه هابرق میزد.

بچه ها چند وقتی بود دنبال بستن یه قرار داد بودن امروز که درست شده بود  خیلی باحال  شده بودن 180 درجه تغییر توی انرژایاشون بود!!!!

  یه تفاوتی بود که خوب دلیلش کامل مشخصه .عادی ام هست ولی برایه من خیلی جالب بود.


میدونی تو مود قضاوت نیستم تیتر شرطی شدنم نمیفهمیدم از کجا امده بود ,چون میخواستم در باره  این انرژیه بنویسم ولی یه بخشی از وجودم میگه کاش ما آدما  یاد بگیریم وقتی حالمون بده ام  خوب باشیم شایدفکر کنی  توقع زیادیه(قطعاهست), شایدم فکر کنی  شعار ه(که انم هست) پیش خودت بگی برو باباو ولی ,ببخشید   نسبت به این موضوع شرطی شدم !!!!

اذیتمم داره میکنه

جالب اینجاس که من اصلا توقع خوب بودن از کسی ندارم ولی اصلا نمیفهمم ما چرا  وقیتی حالمون بده  حاله دیگرون بد میکنیم. میدونم میگی نه اینجوری نیستش .پس من باید اینو از خودم بپرسم علیرضا چرا اینجوری شدی؟ غیرمنطقی! حساس! پر توقع! نمیدونم  حتما یه چیزیم  هست دیگه !!!!!!!!!!!!!!!! 

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ب.ظ http://30youngwoman.blogsky.com/

همون که گفتی سخته .. به خصوص وسه دوستای آدم .... من خودم از دوستام انتظار دارم وقتی حال من بده بفهمند و انتظار نداشته باشند که خوب باشم .. البته این به معنی نیست که حالشون رو بد کنم ...شاید هم بد بودن من خودش منجر به بد شدن حال دیگران بشه

حالا تو بگو تاحالا چند دفعه حالت و بد کرده ام خودم خبر ندارم؟

بد بودن تو که حاله منو خیلی بد میکنه...

خیلی گیرم روتو یا اینو اون نیست مسئله خودمم!!!!!!!

آدمک دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ق.ظ http://www.nightthoughts.persianblog.ir

خیلی به این چیزی که می گی اعتقاد ندارم. یعنی کلاْ اکثر آدم هایی که دور و برم هستن حتی وقتی که حال شون بده هم آدمای خوبی هستند. نه اینکه مثلاْ شاد و شنگول راه بیافتن این ور و اون ور ولی وقتی ازشون چیزی/کاری می خوای همون آدمای همیشگی هستن.

اعتقاد نداری که نداری قرارم نبود داشته باشی!!!!!!!
ولی نه من نظرشما رو می پذیرم آدمای دور ور منم اکثرآ نرمالآ (خدا رو شکر) شرطی شدن من از وقتی شروع شد که برای مدتی یه آدم آنرمالی امد توی زندگیم و شروع کرد یه رول کاملآ مسخره باز ی کردن, نمیدونمم چرا,فکرم نکنم خودشم بدونه !چیزی که بود منو نسبت به یه سری چیزا حساس کرد, همین .خیلیم بد نیست یه وقتایی لازمه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد