۲شهریور

ومن امشب شروع کردم ۲ شهریور

۲شهریور

ومن امشب شروع کردم ۲ شهریور

زمان ,سرمایه ی من

یه روز دوستم امید بعد از اینکه کلی راجع به درس وکار آینده و کلی چیزهایه دیگه  حرف زدیم گفت میدونی علیرضا زمان سرمایه من, میخوام خیلی خوب ازش استفاده کنم .

دارم به این فکر میکنم الان که اینجا نشستم کلی کارو درس  ومشغله دارم ولی دست دلم به هیچ کدومش نمیره ,دردم نمیفهمم چیه سرمایه منه که داره از دستم میره و بی دلیل دارم از دستش میدم چراشو خدا میدونه

ولی منم باید بفهم

نظرات 1 + ارسال نظر
نگارنده یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ق.ظ http://30youngwoman.blogsky.com

امید اگر این جمله رو گفته واقعاً ارادت قلبی من رو بهش ابراز کن .... اصلاً فکر نمی کردم اینقدر حالیش بشه

اولش می خواستم بگم چون داری با کار اونقدر خودت رو خسته می کنی که انرژی واسه بقیه کارات نمی مونه ..

ولی خوب بالاخره داری از سرمایه ات برای پیش بردن کارت استفاده میکنی دیگه ... نه؟ این هم یه جور استفاده است ... ولی از قدیم در علم مدیریت گفته اند، آدم همه تحم مرغاش رو توی یه سبد نمی ذاره ..سرمایه ات رو تو حوزه های مختلف استفاده من کهاگر یکی جواب نداد بعداً متأسف نشی

باور کن امید گفته میدونم سخت ولی تو باورکن .
فکنم باید با یه سرمایه گذار موفق تو این زمینه صحبت کنم :

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد