۲شهریور

ومن امشب شروع کردم ۲ شهریور

۲شهریور

ومن امشب شروع کردم ۲ شهریور

زمان ,سرمایه ی من

یه روز دوستم امید بعد از اینکه کلی راجع به درس وکار آینده و کلی چیزهایه دیگه  حرف زدیم گفت میدونی علیرضا زمان سرمایه من, میخوام خیلی خوب ازش استفاده کنم .

دارم به این فکر میکنم الان که اینجا نشستم کلی کارو درس  ومشغله دارم ولی دست دلم به هیچ کدومش نمیره ,دردم نمیفهمم چیه سرمایه منه که داره از دستم میره و بی دلیل دارم از دستش میدم چراشو خدا میدونه

ولی منم باید بفهم

هامونیست کیست؟

 

یک هامونیست از نظر دیگران یک کیس سایکوتیک حاده ...خله.
چون نمی خواد اونی باشه که واقعا دیگران می خواهند باشه.

یک هامونیست ضعیفه.از نظر خودش و دیگران بازنده ست.
اما نمی دونه چرا اینقدر در برابر ابراز قدرت ضعیفه؟
این ضعف هامون ها از کجا میاد؟
از پدرشون؟
مادرشون؟
وطنشون؟
عشقشون؟....آی عشق! آی عشق!

 

هیچ لاکرداری نمی فهمه حمید هامون ها چقدر دوستش دارند؟
اینه که یه هامونیست فکر می کنه شاید همه ی اون زمزمه ها دروغ بود...
هامونیسم نخستین بار به عنوان یک کیس در فیلم هامون داریوش مهرجویی مورد توجه واقع شد اما هامون ها در 100 سال اخیر ایران بسیارند.
صادق هدایت یک حمید هامونه...
مهدی اخوان ثالث یک نمونه ی دیگه است.
جهان سوم زادگاه این بیماریست.
همه ی روشنفکران جهان سوم از خودشون می پرسند:
چرا کشورهامون کوچک شد؟
چرا مردم دنیا به یک شکل زندگی که ما دوست نداریم می گن زندگی؟
عدم قطعیت هایزنبرگ توصیف واقعی دنیاست یا اسطوره های زیبایی که ما با آنها خو گرفتیم؟
برای یک هامونیست جمع اعتقاد قاطعانه ی ابراهیم به خدایی که به او فرمان کشتن پسرش را داده و عدم قطعیت هایزنبرگ ناممکن است.او آرزوی ایمان اطمینان بخش ابراهیمی را دارد...اما با شک چه کند؟

او شیفته ی درک دنیا با عشق است اما با دنیایی که می خواهد مثل ساعت کار کند چه کند؟
با آدمهایی که فکر می کنند زندگی درست اینه که مثل یه مشت سوسک و مورچه تو مرداب تکنیک دست و پا بزنند .
هامونیست بین عقل و عشق-معنویت و مادیت گیر افتاده و اینها مریضش کرده.
مریض

 

 

 

ادامه مطلب ...